Jak rezerwować przedstawienie

Rezerwacji można dokonać korzystając z naszego formularza, który znajduje się na naszej stronie lub wysyłając mail na adres anna@centrumteatralne.pl

W wiadomości prosimy o podanie:

  • liczbę uczniów oraz opiekunów
  • nazwę spektaklu – miejsce i termin*
  • nazwę szkoły wraz z miejscowośćcią
  • dane osoby kontaktowej (imię i nazwisko, telefon)

* Jeśli jeszcze nie otrzymaliście od nas informacji, kiedy nasz Teatr zawita do Waszego miasta, proszę do nas napisać, a my podamy wszystkie informacje. Przyjmujemy również rezerwacje telefonicznie. Potwierdzamy je przesyłając wszystkie informacje na podany przez Was adres mailowy. Po otrzymaniu powyższych danych skontaktujemy się z Wami i uzgodnimy szczegóły.

Wszystkie informacje o przedstawieniu, dostęp do materiałów dydaktycznych oraz dokumenty do wydruku, a także szczegóły płatności otrzymacie po potwierdzeniu rezerwacji klikając na „LINK POTWIERDZENIA“, który znajdziecie w przesłanym przez nas mailu.

Jeśli chcecie dokonać zmiany w rezerwacji, należy zgłosić je kontaktując się z nami, lub wprowadzając zmiany w STREFIE KLIENTA, do której będziecie mieli dostęp po potwierdzeniu rezerwacji.

SPOSÓB PŁATNOŚCI

Przychodząc na przedstawienie należy przynieść wydrukowane POTWIERDZENIE PRZYBYCIA NA PRZEDSTAWIENIE. Na potwierdzeniu wpisuje się liczbę uczniów oraz opiekunów. Opiekunowie wchodzą za darmo.

Na podstawie potwierdzenia w naszym systemie zostanie wygenerowana faktura do pobrania, o czym poinformujemy drogą e-mailową. Fakturę należy zapłacić przelewem lub w banku wpłacając pieniądze na podany nr konta do 10 dni od wystawienia faktury.

Płatności można dokonywać przelewem z jakiegokolwiek rachunku bankowego (szkoły lub osoby prywatnej), lub wpłacając gotówkę w punkcie płatniczym banku lub w jakimkolwiek urzędzie pocztowym.

Jeśli macie jakiekolwiek pytania, na które nie znaleźliście odpowiedzi w informacjach podanych powyżej, prosimy skontaktujcie się z nami.