Jak rezerwować przedstawienie


Rezerwacji można dokonać korzystając z naszego formularza, który znajduje się na naszej stronie lub kontaktując się z nami bezpośrednio:

 

Kontakt dla województw:
ŚLĄSKIE, OPOLSKIE, DOLNOŚLĄSKIE, ŁÓDZKIE, MAZOWIECKIE

 Anna Mihaliková

 (+48) 12 881 08 50

 anna@centrumteatralne.pl

____________________________


Kontakt dla województw:
MAŁOPOLSKIE, PODKARPACKIE, ŚWIĘTOKRZYSKIE, LUBELSKIE

 Joanna Buława

 (+48) 12 400 45 15

 joanna@centrumteatralne.pl

 

 

W wiadomości prosimy o podanie:
- liczbę uczniów oraz opiekunów
- nazwę spektaklu – miejsce i termin*
- nazwę szkoły wraz z miejscowośćcią
- dane osoby kontaktowej (imię i nazwisko, telefon)

* Jeśli jeszcze nie otrzymaliście od nas informacji, kiedy nasz Teatr zawita do Waszego miasta, proszę do nas napisać, a my podamy wszystkie informacje. Potwierdzamy je przesyłając wszystkie informacje na podany przez Was adres mailowy. Po otrzymaniu powyższych danych skontaktujemy się z Wami i uzgodnimy szczegóły.

Wszystkie informacje o przedstawieniu, dostęp do materiałów dydaktycznych oraz dokumenty do wydruku, a także szczegóły płatności otrzymacie po potwierdzeniu rezerwacji klikając na „LINK POTWIERDZENIA“, który znajdziecie w przesłanym przez nas mailu.

Jeśli chcecie dokonać zmiany w rezerwacji, należy zgłosić je kontaktując się z nami, lub wprowadzając zmiany w STREFIE KLIENTA, do której będziecie mieli dostęp po potwierdzeniu rezerwacji.

 
SPOSÓB PŁATNOŚCI
Przychodząc na przedstawienie należy przynieść wydrukowane POTWIERDZENIE PRZYBYCIA NA PRZEDSTAWIENIE. Na potwierdzeniu wpisuje się liczbę uczniów oraz opiekunów - płacicie tylko za faktyczną ilość uczniów obecnych na przedstawieniu.

Opiekunowie nie płacą za wstęp na przedstawienie.

 

Po przedstawieniu na podstawie potwierdzenia otrzymacie fakturę z płatnością do 14 dni od wystawienia – fakturę przesyłamy drogą e-mailową.

Płatności można dokonywać przelewem z jakiegokolwiek rachunku bankowego (szkoły lub osoby prywatnej), lub wpłacając gotówkę w punkcie płatniczym banku lub w jakimkolwiek urzędzie pocztowym. Wpłacając pieniądze w banku PKO BP nie płacą Państwo żadne opłaty za dokonanie wpłaty.

Jeśli macie jakiekolwiek pytania, na które nie znaleźliście odpowiedzi w informacjach podanych powyżej, prosimy skontaktujcie się z nami.